Kanin


Najlepše so poti, ki jih prehodiš skupaj s prijatelji, je zapisala Mojca, ko je zgornjo slikico objavila na Facebooku. Še nekaj tednov nazaj se mi je zdela ideja, da grem jeseni sam na treking v Nepal, noro dobra. A sem se vmes dodobra spopadel s samim seboj in sedaj se mi takšno potovanje zdi kar malo nesmiselno. Na koncu res ugotoviš, da je iti na pot s prijatelji, še posebno s takšnima, kot sta Mojca in Urban - enostavno rečeno - lepše.

Kratek opis poti: 

Sella Nevea - koča Gilberti - Via Ferrata Divisione Julia - Visoki Kanin - mimo Prestreljnika do D postaje - koča Gilberti - z žičnico navzdol do Nevejskega sedla

Rifugio Gilberti. 

Pogled proti zgornji postaji žičnice pri koči Gilberti. Vrhnja vlečnica pa povezuje italijansko stran smučišča s slovensko. Po tem snežišču smo se vračali od D postaje.

Pogled proti Montažu in planini Pecol.



Po ledeniku navzgor.

Foto: Urban Češarek.

Začetek morda najlepše ferate, kar sem jih do sedaj plezal.










Pogled v smeri Prestreljnika in žičnic.

Vrh Kanina (2587 m). Če ste zelo pozorni, lahko približno na sredini slike vidite nekaj ljudi, ki plezajo po tej precej strmi ferati.

Mojca na vrhu Kanina. Štemplja tukaj ni, se ga pa lahko dobi v koči Gilberti.








Komentarji

Priljubljene objave