Od Črne prsti do Fužinskih planin

Pisano cvetje ob poti na Črno prst ter razgled na Triglav in megleni Bohinj.

Že dolgo sem imel v mislih prečenje od Črne prsti do Rodice, a sem se spravil šele letos. Črna prst je v zgodnjem poletju zares rodovitna, od Orožnove koče naprej je ob poti okrog sto oznak rastlin. V hribe sicer najraje hodim lovit sončne vzhode, a tu sem se prvo jutro zadržal pri pisanem cvetju pod vršnim grebenom ter občudoval njegove žive barve v zgodnji svetlobi. 

Fotografska oprema:
Fujifilm X-T4 in Fujinon 16-80 mm f/4
JPEG, simulacija Velvia
Fotografije niso bile dodatno obdelane na računalniku.

Noč na planini za Liscem. Levo Črna prst, desno Lisec.

Lepo je hoditi, ko se dani :)

Pogled proti vrhu ...

... ter nazaj proti Orožnovi koči.

Sončni vzhod tik pod vrhom Črne prsti.

Kako lepo je zažarelo cvetje!

Triglav v znamenju rdečega jutra.

Ne vem, kje sem nazadnje hodil po tako rodovitni poti!

Čudovito je bilo opazovati male brenčeče živalice :)

Cvetoči travniki na vrhu gore.

Jutro je bilo jasno, a že kmalu se je privalila megla.

Huh, kaj je pa to? :)

Glavičasti repuš.

Katera zvončica je to? 

Na celotnem grebenu Spodnih Bohinjskih gora je polno planik.

Spodnje Bohinjske gore ob sončnem zahodu. Čisto zadaj v sredini sta (od tu) čisto majhna Vrh nad Škrbino in Tolminski Kuk.

Vsi odtenki modro-zeleno-sive. Desno zadaj izstopata Montaž in Viš.

Naslendnje jutro je bilo v znamenju prečenja grebena vse do Komne. Sicer sem idejo, da bi vmes skočil še na nekaj vrhov (Veliki Matajurski vrh, Šija, Vogel ...), a sem nekako imel premalo moči. Tudi Vrh nad Škrbino in Tolminski Kuk sta ostala za naslednjič ... Dan zatem je bilo v načrtu pohajkovanje po Fužinskih planinah ter vzpon na kak bližnji dvatisočak, a nas je ujel dež in pregnal dol na Voje.

Zgodnje jutro s Triglavom in Bohinjskim jezerom.

Sončni vzhod izza Karavank. Desno značilna kulisa Kamniško-Savinjskih Alp.

Še pogled navzdol v Bohinjsko Bistrico ...

... ter nazaj na greben Spodnjih Bohinjskih gora.

Potka, ki vodi do vrha.

Dom Zorka Jelinčiča na Črni prsti (1844 m).

Greben Spodnjih Bohinjskih gora, tretjič.

Pod Rodico se pasejo kravice!

Kakšno uro in pol pred Komno se je odprl najlepši pogled na Bohinjsko jezero.

Jezero zjutraj.

Ah, kako krasen razgled!

Jutro se je začelo obetavno ...

... s prihodom na obsijano planino Viševnik ...

... ter kavo pri Bregarjevem zavetišču.

Planina pri jezeru. Tu se je začelo konkretno oblačiti, a sem imel občutek, da bo do naslenje planine zdržalo brez padavin.

Planina v Lazu. Na pol poti do sem se je ulilo.

Planina v Lazu, zadaj Ogradi.

Sirarna na planini - tu sem nekaj časa vedril.

Komentarji

Priljubljene objave