Jaz sem luč sveta

Sončni vzhod na planini Podvežak, izhodišču za Moličko planino. Fotografija je nastala jeseni 2022 ob snemanju dodatnih kadrov.

Bilo je enkrat v letu 2021, ko me je Matjaž vprašal, če bi za Sagor cantus posnel videospot. Sprejel sem izziv in jeseni istega leta sva se odpravila v Kamniško-Savinjske Alpe, kjer sva v objektiv lovila prvo svetlobo ob kapelici na Molički planini. Sagor cantus je latinski izraz, ki bi ga lahko poslovenil v Spev Zagorja. Konec lanskega leta so izdali svoj prvi album s krščansko-meditativno glasbo, tako da je ob letošnji svečnici (temu primerno) izšel pričujoči videospot pesmi Jaz sem luč sveta. Pesem je posneta v več jezikih in tako je videospot moč najti tudi v hrvaščini, angleščini in španščini. Vabljeni k poslušanju in ogledu.


Sagor cantus:

Fotografije:
Fujifilm X-T4, simulacija Eterna

Matjaž Grčar, vodja skupine Sagor Cantus ter pisec pesmi in besedil.

Še ena fotografija ranega jutra ...
 
Molička planina je zadaj za hribi, a še pred gorami. Kako točno izgleda, si pa lahko ogledate v videospotu. 😉

Komentarji

Priljubljene objave