Mala Mojstrovka

Na vrhu Male Mojstrovke (2332 m).

Že dolgo sem se želel povzpeti po Hanzovi poti na Malo Mojstrovko. V petek sem si vzel dopust, ker je bilo napovedano lepo vreme, idealno za še en jesenski izlet v hribe. A glej ga zlomka, en večer prej mi je crknila turbina in zjutraj nisem mogel nikamor, Volvo pa do nadaljnjega ostaja pri mehaniku. Na srečo sem si popoldne lahko sposodil avto od staršev, šel v Radovljico na predavnje Tomaža Rotarja o odpravi na K2 ter z Urbanom in Mojco, ki sta za soboto žal že imela druge načrte, na pijačo. Na Vršiču sem parkiral okrog polnoči, prespal v avtu in ob 4.30 stopil na pot. Toda že navsezgodaj sem na izhodišču dobil nepričakovano družbo treh deklet, ki so sicer šle na goro po južni poti, na vrhu pa smo se zopet srečali. Malo za njimi so prišli še trije prijatelji, vsi skupaj pa so veliki ljubiteji psov, saj so sončni vzhod na Mojstrovki pričakali tudi štirje štirinožci. Naše novo prijateljstvo smo sklenili s čajem v dolini, nato pa sem se zapeljal še do Zelencev in Srednjega vrha, da sem se še malo naužil dopoldanskega sonca, kmečke pokrajine in zlatih macesnov.

Pogled s prevala Vratca proti z oblakom pokriti Mali Mojstrovki nekaj sto metrov pred vstopom v steno.

Hanzova pot je lepa in trenutno dobro prehodna. Nevarna so le ponoči zamrznjena snežišča.

Foto: Maja Valter.





Panorama Julijcev. Najbolj izraziti vrhovi so Špik, Škrlatica, Prisank in Triglav. Vmes pa se lahko prepozna še Frdamane police, Veliki Oltar, Veliko Martuljško Ponco, Visoki Rokav, Dolkovo špico, Razor, Planjo ... no, zdaj pa že samo naštevam :)

Neke avstrijske gore :)


Mangart.

Prisank in Triglav ter med njima Razor in Planja. Prelivanje barv z vzhodnega proti zahodnemu obzorju iz zlatorumenordečih v modrovijolične je zame en najlepših naravnih pojavov.






Pogled iz Gozda Martuljka na del Špikove skupine: Škrnatarica, Široka peč in Veliki Oltar.

Zelenci.

Srednji vrh.



Komentarji

Priljubljene objave